Seg dag.

Milo är på dagis och jag tvättar och städar lite, fast skulle egentligen behöva packa. För på torsdag så åker jag ner till min underbara Matilda som fyller 20 år idag så ett stort GRATTIS till dig :D Så blir till att fira henne och hitta på massa bus :) Kommer ta ungefär 12 timmar från det att jag åker hemifrån tills jag har kommit ner med alla stopp och att försöka hitta rätt, är inte världens bästa kartläsare så får se hur detta kommer gå. Tillbaka till städningen och sen upp och hämta ungen på dagis och hoppas han inte sovit alltför länge så vi kan krypa ner i sängen en stund innan det är dags för middag :D
 
 
Tjjeeeena



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!