Solig Onsdag!

I morse tog vi lite sovmorgon här hemma så Milo blev inte lämnad på dagis fören vid tjugo över nio. Efter jag lämnat han så gick jag och Robin hem och kollade på film och surrade lite. Gick upp till mamma efter tolv nångång och slängde in lite tvätt och sen hem igen för att få besök av fina Jennie, drack kaffe och pratade lite om allt möjligt :) Vid två så var det dags att hämta Milo på dagis så Jennie följde med och hämtade han, lite små trött kille som inte sovit något på dagis. Händer alltför ofta att han inte sover.. Mamma's pojke börjar bli stor :) Hem och bytte kläder på Milo och sen så var vi ute en stund innan det var dags för mellis :) Resten av dagen/kvällen spenderade vi hos mamma/momma för att tvätta så nu är jag äntligen klar med mitt berg :) tvättade även upp Milos vårjackor så nu får det sluta blåsa så vi får börja använda dom :) Milo försökte även ta nå rekord i att springa runt och runt i tvättstugan och sedan ut i korridoren fram och tillbaka, så blev att hand tvätta han strumpor då vi kom hem så nu är dom vita och fina igen :)
 
Somnade ju såklart då jag la Milo ikväll, så nu är man pigg.. Har nyss fika så nu blir det borsta tänderna och sen krypa ner i sängen med min lilla prins :)
 
Heeey



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!