VAB!

Ska egentligen jobba idag men Milo har åkt på ögoninflammation och feber.. Är så less på allt som har med att vara sjuk att göra så jag bara vill kräkas.. Visst det är jätte mysigt att få vara hemma med min lilla prins. Men nu vill jag att han ska bli frisk. I fredags så fick han vara hemma med pappa för att han haft feber på natten och sedan dess har det bara eskalerat, högre feber, ögoninflammation, låter som han ska hosta ut lungorna och sen kräkas på det och sist men inte minst så är han hes av allt hostande... Det gör så ont att se sitt barn vara så sjukt och inte kunna göra något förutom att vila och ge alvedon, vilket jag egentligen hatar men när feber'n börjar stiga upp mot 40 grader så finns det inget annat att göra.. Vab hit och vab dit.. Snart så kommer mitt schema endast bestå av dagar där det står vab.. Jag blir tokig av att vara hemma och jag älskar verkligen mitt jobb som fisken i vattnet! Gaaah!! Bli frisk nu min prins så mamma får jobba.

Hoppas alla ni andra får en bra dag på jobbet :)






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!