1 December

Imorse fick jag öppna första luckan i min julkalender som jag fått av Ante och ingen var nog gladare än jag! :) Förmiddagen gick åt till att städa, tvätta och prata i telefon med Carro vilket vi gör flera gånger om dagen typ varje dag. Eftermiddagen spenderades på Birsta för att köpa lite julklappar, inte klar med alla än, känns som om det aldrig tar slut... Men är klar med alla till barnen och till Ante så bara mamma, syster och morbror kvar :) Avslutade julklappshandeln med middag på Max och en sväng till Biltema för att köpa reservdelar till Ante's bil. Kom hem och började slå in alla 11 julklappar som fick följa med hem :) och slog säkert in minst lika många igår.. Nu har jag nyss duschat och lagt mig, klockan ringer 05:40 imorgonbitti.. 







Natti! :D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!