2 December

Klev upp 05:45 imorse för att skjutsade mamma och morbror till jobbet, kom hem och fick öppna andra luckan i min julkalender som idag innehöll ansiktsmask :) sov en stund och klev upp vid tio och gjorde mig iordning och sen mötte jag upp Milo och hans pappa hos tandläkaren, mammas prins som är så duktig på att gapa stort :) sen åkte jag till Ante's jobb och plockade upp han för att bjuda han på lunch på pink ladies :) lämnade av han på jobbet och åkte sen hem. Då Ante slutade så kom han och hämtade mig i en Evo 8'a, magisk bil och som gick hur bra som helst :) åkte och plockade upp Choma och åkte sen till lunkan och surrade lite med han och Tim, sen blev det en tvätt av Evo'n ;) Svängde in på Ica maxi på väg hem och handlade lite kvällsfika :) Fick även en Apple tv grej av Ante idag så jag kan se film på tv'n från telefon :) Världens bästa kille, först en julkalender, sen en ny vinterjacka men som jag inte får börja använda förens på julafton då det är en julklapp och sen Apple grejen :) Ante sover och jag ligger och kollar på tv men ska försöka sova snart :) 


Natti! :)





















Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!