Men Milo!!

Imorse ringde väckarklockan, klockan sju så det var bara att kliva upp och göra både mig och Milo iordning. Klockan 08:40 skulle jag vara på bilprovningen i stan för att besikta passaten åt syster. Så medans vi stod där och väntade så passade Milo på att stoppa ner sin tutte i en brevlåda som dom hade vid kassan, kan säga att dom flesta som satt och väntade på sina bilar  satt och skratta. Frågade personalen lite snällt om dom hade någon nyckel för att Milo lagt sin tutte i den och även personalen fick sig ett gott skratt :) efter att ha letat ihjäl sig efter nyckeln så fick Milo äntligen tillbaka sin tutte :') Åkte sen till mammas jobb och hämtade Milos bilbarnstol innan vi åkte till mamma och plockade upp syster och hennes dotter Lea. In på sjukhuset för jag hade tid hos sjukgymnasten. Kollade knä, pratade lite och gjorde några övningar jag ska köra innan operationen.. Älskar att Sundsvall sjukhus har lyckats gjort det igen och gjort en felbedömning.. Min sjukgymnast var så arg och ville skriva en avvikelse och göra en anmälan. För tydligen så får det inte gå till såhär. Knät är fortfarande svullet och alla muskler i låret är borta och jag har cirka 4 veckor på mig att få till knät så pass bra så dom kan göra en operation i mitten på december.. Hon trodde det kunde bli svårt med att hinna det men att vi iallafall skulle försöka, kanske skulle gå med hårdträning och smärtstillande.. Blod, svett och tårar.. 

När jag var klar där så köpte vi korv och Festis så barnen fick något i magen och även vi vuxna. Milo sitter och dricker Festis utanför sjukhuset och lyckas tappa den i backen, tittar ner på den och utbrister sen "men MILO!!" Och himlar med ögonen innan han tar upp den. Då gick det inte att hålla sig för skratt :') älskade unge!  

Sen var det Milos tur, först röntgen då han lyckades ramla på dagis förra veckan och bryta nyckelbenet och sen till ortopeden innan vi fick åka hem.

Nu ligger vi i sängen hos mamma och Milo sover som en stock :)




Heeey



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!