3 December

Tog en rejäl sovmorgon imorse. Började med att öppna ännu en lucka i min julkalender :) vid två gick jag upp till sjukgymnasten, laserbehandling idag med plus akupunktur för första gången i mitt liv. Nålar är inte riktigt min grej men funkar det för att få bort smärtan så är det bara att bita ihop. Men mest av allt så vill jag att min whiplash ska försvinna helt.. Kom hem och la mig i sängen med huvudvärk som fortfarande sitter i.. Sen kom Ante och jag kollade då han slog in min julklapp från han :) blev faktiskt ganska fint förutom att han inte är sådär super bra på att krulla snörena :) efter det så har vi bara legat i sängen och kollat på film och nu sover Ante och jag kollar på tv. Börjar bli dags att sova för mig också, för imorgon börjar mammaveckan så min prins kommer äntligen hem :) 






Kraaaam!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!