Happy face! :D

Jag blir så glad då ni verkligen försöker förstöra mitt liv, ni kommer aldrig lyckas med det :D Men ni kan ju fortsätta om ni vill, är ju bara jag som får mer att skratta åt :D:D:D:D:D:D:D Tänk att livet är så fruktansvärt underbart :D tralalalaaaa!! 
 
PUSS på er alla mina underbara haters ;*
 


Postat av: Caroline Öberg

Att bli anmäld för misshandel avtvå personen är inget att skratta åt, sociala kommer bli inkopplad.. Tänk för gudars skull på sonen! Livet är ingen lek. Och sen är det du själv som sumpar ditt liv och ingen annan. Många försöker få dig att förstå att det du gör inte funkar i en verklighet. Men som sagt, misshandel, på två personer? För vad? Avundsjuka... Det är banne mig läskigt hur du tuffar på som en lok. Jag tänker bara på sonen din jag.. Han vill nog inte ha en mamma som misshandlar folk enbart för avundsjuka och även riskerar att sitta bakom galler..!

2013-07-21 @ 19:58:34

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!