Äntligen!!

Igår eftermiddag så kom Milo's farmor och farfar och hämtade han så jag fick städa lite :) gick över till Rasmus en sväng som bjöd på middag, spagetti och köttfärssås :) var typ hur längesen som helst man åt det. Gick ner på Ica och köpte Ben&Jerry's och matlådor, kastade in ena glassen och lådorna hos Rasmus sen så gick jag hem och fortsatt städa :) och igår så började ju äntligen Revenge, som jag har längtat! Så varje torsdag framöver klockan 21:00 så är jag ej kontaktbar fram till 22:00 :p

Klockan är halv tio och Milo sover fortfarande, sovmorgon delux :D

Nu lite frukost sen packa lite för helgens härligheter :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!