Längesen...

Jag har egentligen all tid i världen och blogga, men orkar jag? Svar nej. Men så jobbigt är det ju egentligen inte. Ska försöka bättra mig.
 
Kommer inte alls ihåg vad jag gjorde i måndags,,
 
Tisdag så gick jag en promenad med Carro på dagen och på kvällen hade jag teater.
 
Onsdag så var jag med Madde och Carro en stund, sen gick jag och Madde ner på ok för att hämta Milo's snuttis som blivit glömd hos farmor och farfar kvällen innan. Sen så kom Milo's pappa hit på middag och vi planerade lite inför Milo's dop. 
 
Torsdag var jag och Carro först på Birsta och sprang runt. Sen fick vi åka till stan bara för att skorna jag skulle köpa var omaka par så det ver en 35 och en 36 och i stan hade dom två 35or :)
 
 
 
 
kram sara
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!