Äckliga Hora och omogen!

Satt och läste lite kommentarer och hittade då detta.
Emeliie tack för att du uppskattar mitt inlägg :)
Sen har vi ju då "Mona" här också som tyckte mindre om det ;) Lite kul för att jag känner ingen som heter Mona så förstår inte riktigt hur hon kan säga att jag är en hora. Men hora verkar vara ett ord som ofta kommer upp för att personen ifråga inte har speciellt stort ordförråd och inte riktigt vet vad hora betyder. Och eftersom jag vet att jag varken är äcklig eller en hora så tar jag inte åt mig :D Och hur kan man kalla någon annan omogen då man själv inte vågar stå för vem man är utan måste skriva en fejk bloggadress? :P Blir så glad då mitt liv verkar vara mer intressant än sitt egna, sniff sniff, luktar det inte lite avundsjuka? ;p
Eftersom jag och min son's pappa inte bor ihop så brukar min son sova hos farmor och farfar och träffa sin pappa så eftersom det är närmare till dom från mig och dom vill träffa han så ofta dom kan :) Så när Milo är med sin pappa och jag är barnledig så bestämmer jag ju själv vad jag vill göra den dagen så om jag vill gå ut med mina vänner så gör jag det och det är ingenting som Milo tar skada av eftersom han har det bra med sin pappa just då och som dessutom är världens bästa pappa :D
Så frågan till dig Mona, vad är då Milo's pappa som också går på krogen dom helgerna Milo är hos mig?
Förövrigt så har jag städat och tvättat idag och ligger nu på soffan och dricker pepsi och käkar taco chips :) Tänkte försöka se nått avsnitt av Andra Avenyn innan jag kryper ner i sängen bredvid min underbara son!♥
En bamse kram till Mona som just fick mig att inse att jag har det så mycket bättre än vissa ;)
Kram Sara!


Postat av: Malin

Gud vad irriterad jag blir:P Ingenting fel i att festa trots att man har små barn. Det påverkar inte dom så länge dom är med någon annan! Även om man har barn så är vi alla fortfarande en egen människa också, så man måste se till sina egna nöjen och behov. Dom som säger att man inte kan vara ute och roa sig är bara folk med dåligt samvete som är rädd för vad andra ska tycka för dom vill vara så jävla perfekt!

2012-07-15 @ 06:09:35
URL: http://minbebis.com/blogg/forvantansfull
Postat av: Linn

Det "Mona" säger och katta skiter lägger man i samma låda?

2012-07-15 @ 09:21:51
URL: http://ohlssonsdotter.blogspot.com
Postat av: Zandra

hahaha WTF vilken störd människa, måste vara en sån där som inte har några vänner och fått varit instängd hela sitt liv, och säkerligen har barn nu och ingen behagar vara barnvakt. fick lite sveda i skallen nu, fy så arg jag blir! att man ens har mage till att skriva så där till en annan bara för att den själv är värdelös. nä, ta inte åt dig, inte dig hon skriver om ;)

2012-07-15 @ 19:47:25
URL: http://ladey.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!