Svar på frågor.

Här kommer alla frågor och dess svar! :)


Från Hemlig.
Fråga: 1: tog det långt tid för dig att bli gravid? 2: vad var dina första graviditets tecken ? 3: var den planerad ?

Svar: Vet inte riktigt hur jag ska svara på fråga 1 eftersom ingen av mina graviditeter varit planerade. 2, jag vart jätte trött (mer en vanligt) ,vart jätte öm i brösten, kissade flera gånger på 1 timme och mådde super illa. 3, nej han var inte planerad men eftersom jag redan gjort abort 2 gånger så ville jag inte göra en till och idag är jag så himla glad över att jag valde att ha kvar han :)

Från Bea.
Fråga. Ska vi ta en fika nån dag?

Svar: Men självklart så kan vi göra det Bea :)







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!