Fredags mys!

Vaknade vid halv tio idag av att Milo låg och gjorde en massa ljud så klev upp och klädde på mig och fixade sedan Milo :) Vid tio ringde Milo's farmor så strax efter tio så kom hon och hämtade han så jag kröp ner under täckt igen och sov några timmar till sen klev jag upp och städade köket så det blev kliniskt där :D Vid fem så kom Milo tillbaka och hade fått en liten prasselbok av sin kusin som han har legat och lekt med och höll i jätte hårt :)Så himla söt :) Sen kom Mikaela hit så vi gick och köpte massa gotta till filmen vi såg. Var över till en granne med Julia och köpte en Nalle puh tavla till Neo som blir ett år idag då klockan är efter tolv :) Så grattis till dig Neo :D Gud tiden går så fort!
Igår (torsdag) så låg jag och Milo i sängen nästan hela dagen eller jag till runt tre då Jockis kom en sväng för att träffa Milo innan han åkte till Norge. Sen så tog vi det bara lungt hela kvällen och kollade på tv.
Kram Sara!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!