Birsta, båtolycka, gf!

Förstår inte vad det är för fel! Säger jämt att jag ska bli bättre bli att blogga men händer det något?... Nej! Får skylla på att jag är för lat helt enkelt.
Vet som vanligt inte vart jag ska börja, men har varit i birsta och handlat, varit in till stan tis och ons :) I tisdag så fick Milo åka och vara sin pappa, farmor och farfar medans jag åkte in till stan med Mikaela, drack lite vin hos hennes moster sen gick vi ner på stan och hade hur roligt som helst. Onsdag så ville farmor att Milo skulle sova kvar en natt till så självklart så fick han det. Åkte in till stan med syster, Malin och Saga runt sju och för att gör en lång historia kort, donken,karusell, rix fm festival, öltält, max, också då en liten båtolycka i ån. Tyckte så synd om föraren av båten som alla vart förbannad på, en olycka händer så lätt och jag hoppas att det gick bra med alla som satt i båten och dom i andra båtarna. Åkte hem runt två och gick och la mig nästan direkt. Ångrar inte att jag var nykter igår för har orkat med en massa idag istället för att ha legat på soffan och må pyton som jag förmodligen hade gjort om jag hade druckit igår.

Älskar att jag har storlek 33 i springskorna så fanns inte många skor med snörning men vafan gör det, behöver aldrig stanna för att knyta skorna :)

Får se när dessa kommer upp på väggarna då, tur man har underbara Marcus som ska få hjälpa mig med det ;)

Hade tänkt och försöka hinna måla ikväll också eller ja det får väl bli min nattsyssla och även spegelramen ska målas om till svart så den passar in lite bättre :)

En början iallafall men långt kvar tills det är helt färdigt.

Fick en en trött kille så det fick bli en powernap för oss båda! Så sjukt att man kan sakna någon så fruktansvärt mycket då dom är bort, mamma's prins♥

 

Kram Sara!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!