Helg!!

Igår var jag på Kina och åt med Isatou och Josefine och hade super trevligt :) Sen så var jag hemma typ hela kvällen, var upp på folkan en sväng och åt twixkaka, MUMS!! Spelade lite kort med Ida, Mikaela och Madde, även Julia var där men det där men det där med kort är inte riktigt hennes grej :p Sen så kollade jag och Rasmus på film men som vanligt så somnade han, bästa sällskapet... Not. Tur det inte var nån skräckis..


Idag så vaknade jag runt tio klev upp och gick över till Julia och hämtade Neo som var grinig inatt så det hade inte blivit mycket sömn där inte. Så nu hoppas jag Neo's mamma(Julia) sover riktigt gott :D Börjar tro att jag har en sövande effekt på människor och bebisar eftersom dom alltid vekar somna i min närhet :p Så nu ligger Neo och sover i min säng och jag ligger och kollar på samma film igen med Rasmus eftersom han inte sett den, konstigt.


Kram Sara




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!