Födelsedag och 10 dagar kvar till BF.

Jaha då fyller man 23 år idag. Men som tur är så känner jag mig inte ett dugg gammal :) tur det bara står på papper. Känner mig som 18 på nytt så jag kommer nog vara lika barnslig ett tag till, varför bli gammal bara för att man blir ett år äldre? Nej tacka vet jag ungdomen :) Började dagen med och äta chokladpudding till frukost inte den bästa frukosten men man fyller ju bara år en gång om året. Sen så kom Rasmus hem strax efter ett och då fick jag massage, kanske hur skönt som helst då ryggen börjar göra lite ont av att bära denna kula man har fått, men som dom flesta säger: självförvållat och det är ju sant och så himla värt det :) somnade till en sväng och vaknade vid tre då Rasmus skulle åka och träna. Blir till och baka smörgåstårta någon dag i veckan då orken finns till, finns inte så mycket av det nu men ska väl lyckas slänga ihop en tårta tills familj och vänner kommer och ska fira mig.


Idag är det bara 10 dagar kvar till BF :) förvärkar och sammandragningar lite då och då, fast jag vill att min lilla prins ska komma nu. Orkar inte vara gravid längre även fast det är lite mysigt också men nu får det vara nog för den här gången, vill slippa kliva upp 6-7 gånger per natt och kissa och kunna sova på mage igen.


Nu försöka få hem Rasmus från gymet så man får försöka fixa någon middag :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!