En dag över.

Igår gick datumet ut och fortfarande så har den lille inte kommit ut. Blev inte många timmars sömn inatt. Vaknade flera gånger och hade världens värk längst ner i magen och sammandragningar som höll i sig runt 30 minuter varje gång och kissnödig konstant hela tiden. När klockan blev 04:20 så blev smärtan för stor så ställde mig i duschen runt 20 minuter innan jag gick och la mig och lyckades somna en stund till.

Fick även lite bebissaker/kläder igår av min kära syster och tanterna Ida, Mikaela och Moa :) Och har fått låna ett bebistäcke av Julia åt den lille :) Tack så jätte mycket tjejer :D♥


Idag så har Victoria, Misho och Minella varit här och hälsat på och lämnat lite saker och kläder :) Tror jag har världens bästa vänner ja :D Jupp så är det :)

Rasmus har åkt iväg för att jobba natt så hoppas den lille känner för att vara snäll inatt och låta mig sova för det behöver jag verkligen inatt känner jag.


Nu blir det tv en stund sen ska jag ta mig en lång dusch och sen hoppa ner i sängen och läsa en bok och ha så tråkigt som möjligt så jag somnar tidigt.


Kram Sara



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!