14 dagar :)

Nu är det bara 14 dagar kvar till BF :) Ständigt kissnödig och onda revben, men det är det värt och snart är det över :) Längtar så himla mycket tills jag får se min lilla prins.

Har varit jätte dålig på och uppdatera men har inte haft någon ork till det. Hade det iallafall super kul uppe i Vemdalen förutom slagsmål... Så sjukt onödigt men men sånt som händer.

Bb väskan är snart klar :) trodde inte det skulle vara så svårt och packa en väska men det är det verkligen, kläder till bebis, till mig och till Rasmus. Tur det inte är allt för långt hem så man kan åka hem och hämta om något glömts.

Kliver in i vecka 39 imorgon, tiden har gått så himla fort. Kändes som om jag nyss blev gravid. Känslan som man har nu går inte och beskriva. Snart blir vi en familj :)

Rasmus har stöttat mig och varit den bästa i världen. Även dom dagar jag haft kraftiga humörsvängningar så har han varit där. Hade nog aldrig klarat det här utan honom och jag vet att han kommer vara lika underbar dom här sista dagarna, under förlossningen och även då den lille ha kommit :) Så himla glad över att jag har honom :)



Kram Sara




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!