Våååår

Hur glad blir man inte av att vakna av en liten pratande bebis och sen se att det är sol ute?!! Ringde syster som var hos mamma och tvingade med henne på en promenad :) Gick en sväng ner på macken och köpte glass :) och förhoppningsvis så kommer dom börja med mjukglass innan sista april, Mums! :D jag hoppas verkligen det håller i sig nu och är finväder så det blir sommar någon gång, man blir så glad då man ser alla blommor börja titta fram och det gröna gräset som börjar komma. Snart så ryker skorna :) gick en sväng på Ica och hämtade ut paket, ett till Milo och ett till mig. Milo's var dock lite roligare med leksaker och några fina böcker :) själv fick jag en bok om vad som hände året 2011... Får en ny varje år.. Fan att killen som sålde dom var snygg annars hade man ju inte köpt böckerna.. Ung och dum tror jag det heter :p Försökte få Milo och somna men var ju inte det lättaste men har nu kommit på ett knep, är tydligen skit tråkigt och kolla på mamma då hon bloggar så nu sover han sött :)

Imorgon(eller ja idag) så är jag barnledig nån timme på dagen så då blir det till att städa hela lägenheten om ork finnes annars så får det bli soffan med några skilda världar avsnitt :)

Godnatt



Postat av: Anonym

2012-04-13 @ 07:22:52

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!