Sömnproblem

Fattar inte att det ska vara så svårt och sova. Vakna nätter och en massa serie tittande.. Halv tre och jag är inte trött och när jag väl somnar så sover jag inte speciellt länge för då är Milo klarvaken. Men vad gör det?! När man är världens underbaraste unge. Jag hade ställt in mig på hur jobbigt det skulle vara att ha barn och alla vakna nätter. Men Milo är ju världens snällaste och skrika verkar han ju inte ens veta hur man gör :)

Var på Bvc i veckan och Milo är stor för sin ålder så han är en nöjd bebis och ökar i vikt och på längden jätte bra :)

Önskar man kunde stanna tiden en stund, han börjar bli så stor nu mamma's hjärta.


Nej nu blir det några avsnitt av skilda världar och hoppas att tröttheten kommer snart. Birsta runt tio med mamma och morbror :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!