Härlig morgon :)

Imorse vaknade jag vid halv tio av att Milo gnäller lite så antar att han är hungrig eftersom det var 4 timmar sedan han åt så kliver upp och tar med han och ska byta blöja så han somnar direkt efter att han ätit eftersom jag tänkte göra mat efter jag bytt på han, nåväl när jag väl står och byter så ställer jag mig vi handfatet en snabbis och hör något på toadörren och ser en stråle från han och sen en pöl på golvet, så då var det bara att torka av Milo och sen golvet och dörren och då jag tittar upp på skötbordet igen så ligger han och skrattar, han kan verkligen få mamma på bättre humör :) Och när han väl ska få mat så fortsätter han och pratar och skrattar och vill inte alls äta, ibland gör vi allt för att få mamma att vara vaken :)

Idag så blev det grillning även om vädret var trist men lika gott för det, bjöd även syster på middag :)

På kvällkvisten kom Anna och Macke förbi och surrade lite och kollade på Älskling, du har blivit en tjockis :)  Macke skulle mata Milo men det slutade med att Milo somnade istället :) Tror hade tyckte det var mysigt där :)




Kram Sara



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!