Fredagen!

Idag har jag varit en sväng på Birsta med Hannah för att göra henne sällskap :) Sen blev man bjuden på lunch och senare gofika då vi kom hem, blåbärspaj med glass och påskmust till det, MUMS! Tack snälla Hannah för det :D Skulle ta en powernap som blev lite lång. Rasmus gjorde mat medans jag sov och när maten var klar så försökte han väcka mig utan resultat så han fick äta själv stackarn, lite dåligt samvete då han varit så snäll och göra mat.. Han gjorde även något som jag aldrig trodde han skulle göra...........TRUMVIRVEL........... han bytte blöja på Milo och inte vilken blöja som helst, utan en bajsblöja :D Lite stolt faktiskt då Milo inte är hans barn :) Sen så kom han in och la Milo i sängen brevid mig så han kunde åka och träna och då kände jag att det var dags att kliva upp, så fick bli en liten sen middag vid åtta tiden. Nu får det bli några avsnitt av skilda världar sen ska jag gå in i mitt lilla sovrum där Rasmus och Milo redan sover :)♥





Kram Sara



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!