Ojojoj..

Det är så synd att alla inte vågar stå för vad dom säger. Till mig säger dom en sak och tydligen en annan sak till andra. Tycker sånt här är lite kul faktiskt, eftersom jag nu vet vilka det är som är ens vänner. Måste kännas bra att gå runt och tro att man är jätte omtyckt av sina vänner fast dom egentligen pratar "fakta" bakom ryggen på en. Om ungefär samma sak som jag skrivit på bloggen och så vitt jag vet så var det ingen som tyckte det var en dålig idé då jag sa att jag skulle skriva på bloggen utan mer bara att dom skulle gå in och läsa det då jag var klar.

Och jaa jag kanske har en personlig blogg men det verkar ju du också ha ;)


Jag kanske ska börja grina ut i bloggen jag också så folk kan gå runt och snacka skit bakom min rygg sen :D


Och till saken hör att "lånar" man något utan lov så är det STÖLD..även om tanken bakom var att man skulle lämna tillbaka det vid tillfälle..Den "vännen" kan man verkligen vara utan i ALLA väder...


Heeey



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!