Mys med vänner :)

Började med att Carro kom upp och ringde ett samtal åt mig så på torsdag ska jag på visning på lägenheten :) Tog en sväng upp på folkan och träffade Ida, slutade med att vi gick ner på ica och köpte glass, chokladsås, dricka och chips :) Sen gick vi till mig och kollade på Idol och mulade i oss gosakerna, kan nog säga att jag var den som mulade mest :p Efter det så gick vi ner till Mikaela och satt och pratade en stund innan jag gick hem :) Nu blir det till att hoppa ner i ziperallen igen och kolla på One Three Hill, har sagt till mig själv att jag måste ge det en chans. Hatade OC i början och vägrade titta på det men slutatde med att jag blev fast och kollade på alla säsongerna :)








Längtar♥



Godnatt :)



Postat av: caroline

svar: hahah, jag skaffade den för några timmar sen :D hehehe.. men nu har du ju den så nu kan du läsa om mitt ointressanta liv ;)<3

2011-09-14 @ 14:18:14
URL: http://carolinekatarina.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!