Tvätt..

Fick nått ryck idag och gick ner i tvättstugan och kollade efter tid och såklart så var det ju ledigt så har tvättat en massa idag. Hoppas mitt täcke hinner torka bara annars kan det blir kallt inatt, brrr.

Om precis en vecka idag så flyttar jag också, vet inte hur jag ska orka med det men som tur är så har jag ju min underbara familj och vänner som har sagt att dom ska hjälpa mig :)

Nu tillbaka till tvättstugan för att ta reda på det som är torrt sen blir det middag, pommes, kyckling och en massa sallad :D Blir oftast kyckling då Rasmus får bestämma, kan ju undra vad som kommer att finnas i min kyl/frys då jag har flyttat :p


Börjar känna mig lite stor nu





Kram Sara




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!