Mvc 7/11

Var hos barnmorskan igår och lyssnade på lillens hjärta och mätte magen och allt var bra med den lille och han växer som han ska så låg där man skulle ligga på kurvan även denna gång :) Och mitt blodtryck var bättre den här gången än förra men jag har fortfarande väldigt dåliga blodvärden så ska fortsätta med järntabletterna och äta mycket c-vitam så mamma har köpt en påse mandariner till mig :) hihi sötmamma :)

Då jag var klar så gick jag till Julia och Neo :) Hjälpte Julia med disken och passade Neo medans hon sprang till tvättstugan. Blev bjuden på lunch och kollade på en film efteråt :)

Idag har jag varit så sjukt trött hela dagen och har sovit mesta del av den, så ikväll ska jag ta mig ett långt bad och försöka muta till mig massage :)


Kram Sara




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!