Så sjukt trött..

En trött tjej idag, var vaken typ hela natten som vanligt och sover bort typ halva dagarna. Dags och vända på dygnet nu då jag jobbar på fredag. På lördag ska jag jobba på bröllop inne i stan med Madde, ska bli grymt kul :)

I helgen som var så hände inte så super mycket, på fredag var jag bara hemma och tog det lugnt och på lördag körde jag upp till kramfors en sväng och hem igen, på kvällen var jag i stan på fest och badade bubbelbad med Viktor och nån till killle, madde och sofia :) Var lite halv trångt men det löste vi ganska bra :)  På natten gick vi till donken och satt med Viktor, Carde, Filip och Knutte sen så kom Tobbe och gänget och plockade upp mig, sen åkte vi hem :) Söndagen var ganska lugn, låg typ bara hemma sen övningskörde jag in till stan.

Orkar inte blogga längre...




cheese!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!