Pulkarace :)

Vaknde imorse runt kvart i åtta, ringde Madde och gick över till henne. Sen tog vi en promenad hem till mig och käkade frukost :) Madde tog en powernap medans jag gick och duschade men såklart så tog jag på mig understället efter jag duschat och gick och la mig. Vaknade av att det var jätte varmt och av att Hannah ringde. Stressade upp till folkan till pulkaracet som började klockan ett :) Jag och Madde vann inte men vi hade sjukt kul :) Hannah lyckades bli diskad, Haha :D Spelade lite kinect efter så nu har man lite träningsvärk av ett tv-spel.. Träffade Jockis en snabbis innan jag skulle hem :) Har äntligen fått tillbaka min dator, happy face :D

Lägger ut en bild på veteranerna som också åkte ett åk :D


Kicki och Maggan :)



Får se vad resten av kvällen har att erbjuda.


Heeey




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!