Köra.

Blev väckt imorse vid halv sju då han åkte på jobbet, fortsatt och sov till tio, halv elva.  Ringde och väckte Madde runt elva och gick och mötte henne, promenerade tillbaka till mig och käkade frukost :) Ville ju bjuda tillbaka på frukost då hon bjöd mig igår :) Ska snart åka till Timrå och fixa lite sen ska jag övingsköra lite :) Hoppas på att Jockis blir klar med min dator snart så jag får träna på faserna :D



ps, jag ogillar dig väldigt mycket.. Det är inte okej det du håller med.


Heeeey!



Postat av: Världens bästa Madde var det jaaa!

Nee, det är verkligen inte okej! Men hurru, ikväll drar vi ut och skiter i omvärlden. Soo let's go :D♥

2011-03-10 @ 14:48:37

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!