Härlig dag.

Vaknade strax före elva av att Hannah ringde. Klev upp och ringde tillbaka, bestämde att vi skulle fika lite så köpte med mig lite fika till henne :) När jag kom dit så fikade vi såklart och kollade på Burlesque, en jätte bra film :) Satt och små pratade ett tag sen åkte vi till Timrå för att sola men då var ju den där skiten stängd... Så vi gick på bolaget och köpte lite vin eller ja, jag gick in och Hannah stod utanför och hängde :P Så åkte hem tll hennes mamma en snabbis, sen åkte jag hem och pysslade på lite. Och nu sitter vi här igen plus en till liten plutt (Madde) och äter chips,dip och dricker vin :)

Körskola imorgon för att göra riskettan :)

Hej hopp gummisnopp!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!