Finner inga ord.

Vilken helg, fredag tog det lugnt och bara var hemma. Lördag, var hos Hannah och satt på hennes balkong och solade sen lagade hennes pappa en jätte god middag och Hannah bjöd på vin :) Åkte hem till mig en snabbis sen till fagervik på fest :) Tror det blev ett glas vin för mycket, skulle ringa en kompis men ringde fel tycker så synd om tanten som svarade klockan tre på natten. Hannah fick komma och hämta mig på söndag morgon sen åkte vi till Madde och käkade frukost :) Orkar inte skriva nå mer nu..



Postat av: Maddeee

hahahaha! Stackars tant säger jag bara..

"Nu tog jag nog två trampsteg för mycket på cykeln" - Made by Sara Ålund!



Klockers!

2011-03-14 @ 23:06:30

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!