Början på nya året!!

Det nya året har börjat bra men med lite bråk, men det var ingen större förlust :P Jag har hunnit med ganska mycket, varit sjuk, fyllt år och en massa annat roligt :) Nyårsafton var hur kung som helst, var och sjung "ja må han leva" till Jockis som blev jätte gammal!!! :) och träffade massa roligt folk ;) Har även jobbat lite, skönt att få något och göra.


Orkar inte skriva allt rolig jag varit med om det håller jag lite för mig själv ;)

Har en massa annat roligt inplanerat också, åka till Örebro en sväng och träffa en kompis, ska på visning av lite kroppsvårdsprodukter hos en jobbarkompis :D

Känner på mig att det kommer bli ett bra år :D


Heeeey!!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!