Se och häpna.

Har äntligen tagit mig ork att blogga :) Har fått lite klagomål på dålig uppdateringen så kände att det kanske var dags att göra ett inlägg :)

Jaa vad har hänr sen sist ?

Har varit på mvc två gånger till, första gången låg jag lite över kurvan och andra gången nästan precis på. Och allt med barnet såg bra ut :)

Har även flyttat in i lägenheten helt nu och trivs super bra :) Känns skönt med nya tapeter och allt är nymålat och fint :) 

Har hunnit köpt barnvagn, skötbort och spjälsäng så inte mycket som fattas nu, täcke och kudde till sängen och lite små grejor sen hoppas jag att allt ska var klart :) Men det är ju inte direkt billigt med barnsaker :P

Kliver in i vecka 35 idad så bara 5 veckor kvar :) längtar som en tok efter min lilla pojke♥







Kram Sara


Postat av: Ida Lindh

Så mysigt med magen o alla bebissaker längtar tills jag får se lillgubben din! Ett tips, köp mängder med småhanddukar som du kan ha på skötbädden, annars får man tvätta den typ femtom gånger om dagen, småkillar gillar att kissa när man tar av blöjan, och självklart kommer det på hela skötbädden då, hehe :):) finns jättebra handdukar på babyproffsen som det är plast under, så kommer inte kisset igenom, kanon till sängen och på massa andra ställen :D:D Stor kram från mig och Melvin <3

2011-12-16 @ 14:32:33
URL: http://idasdiary.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!