Lugn dag.

Har varit hos mamma idag och byggt pussel med syster sen blev det en pizza till middag och nu sitter jag hos Julia och är barnvakt åt Neo medans hon är och kollar på hockeyn :) Blir att packa klart det sista då jag kommer hem för imorgon så åker jag till Vemdalen med ett gäng underbara vänner :) massa mys med skoteråkning och god mat :) Blir en stressig dag imorgon, först birsta och leta doppresent och sen på dop, handla mat till Vemdalen och sen bär det av uppöver :)


Idag är det 29 dagar kvar tills den lille är beräknad, så snart är massa sparkar på revbenen och hicka i magen över och jag får äntligen snusa bebis :D<3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!