4, 9 och 37 dagar kvar

Jaa nu är det inte långt kvar till Julafton och jag har fortfarande inte handlat alla julklappar fast har bara 2 svåra kvar. Hoppas verkligen att det kommer mer snö och att den ligger kvar, ingen riktigt jul om det inte finns någon snö. Jag lääängtar verkligen, är som småbarna och kan inte hålla mig tills efter Kalle som dom flesta :p Här ska rivas och slitas så fort som möjligt :D


Inte så långt kvar till nyår heller :) Då blir det ett lass med vänner och skotrar upp till Vemdalen och jag ska då banne mig köra skoter innan den lille kommer. Och nu vet jag att folk kommer ha fördomar om att jag ska åka skoter då jag är gravid men det kan ni få ha om ni vill :) Jag älskar och åka skoter och att vara gravid är inget som hindrar mig. Jag har skoterkort och kan köra själv och därmed bestämma hastighet så även om det bara går 20 km/h så är det fortfarande lika kul eller jaa ju mer fart ju roligare är det men jag nöjer mig gott och väl med 20 km/h tills nästa vinter, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :) Det är även klart att Adrian och Marcus ska följa med upp :) Kommer bli så jävla kul, var ju så längesen man gjorde något med dom pojkarna :D

Och sen det bästa av allt 37 dagar♥ kvar tills min lilla pojke kommer :)


Igår så var det en lugn dag, var hundvakt och såg mesta dels av dagen på Glee... Sen på kvällen blev det glass med äpplen och Raw comedy club och innan det var dags att sova så fick det bli en Wallander film också :D






Kram Sara








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!