Vecka 19, (18+3)

Var och kollade på den lille idag för första gången :) Helt sjukt vilken känsla man fick då man fick se den lille på skärmen :) Och då man fick veta att allt såg bra ut :) En liten pojke som är beräknad att komma den 26 Januari :)







Jag vet att det kommer bli en massa snack nu men ni får kalla mig vad ni vill. Eftersom erat eget liv är så tråkigt så ni måste snacka om andras, men om det känns bättre och snacka om någon som har det bättre så visst..

Det här var inte något jag hade planerat utan det fick bli som det blev och jag är jätte glad över det :) Jag har gjort två aborter förut och efter dom så lovade jag mig själv att aldrig göra det igen. Det gör så fruktansvärt ont och det sitter kvar väldigt långt efteråt. Prova att sätta er in i situationen själv, jag lovar att ni inte kommer lyckas om ni inte varit med om det själva. Det finns vissa saker i livet man inte kan välja bort och speciellt inte en sån här sak. Jag lovar att den dagen ni sitter i samma sitts som mig så kommer ni förstå mig.

Eftersom jag valt det här själv så kommer jag att vara själv med barnet med massa stöd från min underbara familj och mina fantastiska vänner. Så i det här fallet finns det ingen pappa. Så för er som undrar.... sluta undra för det finns inget att undra över eftersom han inte finns..




Kram Sara



Postat av: Malin

Stort grattis till lillkillen! Helt underbart när man ligger på UL, det blir mer verkligt :D



Lycka till!

2011-08-29 @ 23:30:14
Postat av: Bea

GUd vad roligt med en liten pojk. Ska också ha barn i januari ! :) Hoppas allt är bra med dig Sara och så klart med lillbebben. :) Du kommer klara detta kalas bra utan någon karl du har alltid varit stark så detta går nog toppen, skit i andra ! Kram

2011-08-30 @ 00:13:31
URL: http://beathricensdagar.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Grattis till lillkillen :D

2011-08-30 @ 00:38:03
URL: http://tjingelingbecka.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2011-08-30 @ 07:48:56
Postat av: Julia söderberg

grattis saraaa!!! gud så roligt för dig :) jag tror det kommer gå hur bra som helst, tror du kommer bli en jättebra mamma <3

2011-08-30 @ 20:24:46
URL: http://fiskjulia.blogg.se/
Postat av: Madde Wedin ( OP07 )

Men Grattis Sara =) Vad roligt att du ska bli mamma.. Och du, skit i vad alla andra säger.. Du bli en skit bra mamma. Ha de bra & lycka till. Kram Kram

2011-08-30 @ 22:59:11
Postat av: Simone berglund

Grattis Sara vad kul att du också ska ha barn, själv har man redan hunnit med 2st, roligt att du ska få en kille, då blir han en mammagris, brukar vara så...kram

2011-09-02 @ 15:32:26
URL: http://Simoneberglund.bloggagratis.se
Postat av: linn

Men gud så mysigt! Grattis Sara! :D

2011-09-12 @ 23:26:18
URL: http://fredrikskvinna.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!