Underbart liv.

Idag har jag varit på birsta en sväng och käkat lunch med Mikaela, Elin och Julia på taco bar :) Hämtade även ut en body som jag fått från kappahl :)

Igår efter att jag varit på ul så var jag och fixade naglarna med Isatou :) Lite ovant men man vänjer sig väl :)






Och Tack för alla fina kommentarer :)♥


Och du som har kommenterat att det ska gå åt helvete vill jag bara skratta åt, men som tur är så vet jag ju snart vem du är eftersom ip nummer inte är svårt och spåra nu för tiden :P Ska bara ta reda på vilka som bor på södra Allén, granvägen/thulegatan först :D Så om det är någon av mina vänner som tror sig veta vem den omogna personen är så kan ni väl säga till :)



Kram Sara


Postat av: Ida Lindh

Alltid ska någon störa sig på att man är lycklig, men tänk vad dessa människor måste vara olyckliga som ägnar sitt liv åt att skriva såna kommentarer. Medans dom kastade bort sitt liv på att vara elak så gjorde iaf vi något vettigt :) Önskar dig all lycka till gumman, det kommer gå så bra det här <3 KRAM!

2011-08-30 @ 20:31:24
URL: http://idasdiary.blogg.se/
Postat av: caroline

Bry dig inte om vad folk tycker och tänker!

Detta kommer du klara av själv och va stark för prinsens skull!



Det kommer alltid finnas idioter som lägger sig i.. men allt handlar om avundsjuka, tänk på det!



Lycka till med allt sara, och jag hoppas verkligen allt går bra för dig! Ta hand om dig och magen nu :) Kramar

2011-08-30 @ 20:45:25
URL: http://vitadrommen.blogspot.com
Postat av: tant mikaela

skit i vad andra säger. du är en av de starkaste människor jag känner och jag vet att du kommer klara allt så himla bra och om det kommer några mörka dagar så har du tant mikaela som tar hand om lillprinsen. <3

2011-08-30 @ 21:10:12
URL: http://mikaelaerikalehman.blogg.se/
Postat av: Malin

Håller med föregående. Det finns alltid folk som kommer misstycka det man gör, men orka bry sig om dom då! Du ska skita i vad alla säger och istället följa ditt hjärta. Det är då du kommer dit Du vill i livet. Dom som accepterar dig för den du är, det är dom som följer med dig och stöttar dig när du behöver det. Dom andra behöver man inte i sitt liv, Du har ju viktigare och roligare saker att tänka på nu! :) Önskar dig all lycka med lillprinsen din :)

2011-08-30 @ 22:06:35
Postat av: Camilla

Du kommer att klara det här hur bra som helst...



Ha det bäst!

2011-08-30 @ 23:56:00
Postat av: Gudmor Madeleine

Älskade Sara! Jag vet att du kommer klara detta galant. Och som du vet så kommer alla vi runt omkring dig stötta dig fullt ut! Det här kommer gå bra och jag tror att det är en riktig snygging som ligger där inne. Du vet att det bara är att slå en pling så dyker jag upp. Är så glad för din skull vännen!

Puss

2011-08-31 @ 18:32:56
URL: http://maibul.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!