4 augusti 2011

Vaknade tidigt som vanligt, dock vid nio den här gången. Har nyss ätit frukost och snart blir det en promenad :) Har fortfarande dåligt blodvärde och väldigt lågt blodtryck, hoppas tabletterna hjälper så jag får känna att jag mår superduper bra, har nästan glömt bort hur det känns då man orkade allt och var glad och pigg och inga symptom på svimmningar, illa mående och massa annat.. Fick en tid på sjukhuset den 29/8 2010, haha söt tant det där :) Får hoppas hon menade 2011.


Igår var jag på oxviken nästa hela dagen med Tommy. Och dum som man är så tvingade man Jockis till och bada så det var väl lika bra att doppa sig själv också. Tur man är som småbarna som doppar sig inne vid kanten där det är som varmast :) Fattar inte alla som bara springer ut och doppar sig, önskar man var lite så själv ibland. Lyckades även bränna mig igen, så rött är min färg just nu :p Träffade Linda och Mille med mormor, farfar och hans familj :) Skulle försöka mata Mille med gröt som gick bra till en början sen blev det väldigt varmt på benet och alla skrattade :D Inte alla dagar en lite bebis kissar på en :)

Dags att hoppa i nå kläder och sen ut :)





Lyckades hitta en as gammal bild hahaha man kan ju inte vara snygg på alla kort, tror det är typ 5 årsen den togs :D




Peace




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!