Vänner.

Det känns som om vissa har missuppfattat det här med riktiga vänner. Men jag kan ha fel. Riktiga vänner säger inte att man är deras bästa vän och sen går bakom ryggen på en och snackar skit. Riktiga vänner finns alltid då man behöver prata med någon. Riktiga vänner bryr sig inte om vem man blir kär i. Riktiga vänner bryr sig inte om hur man ser ut.

Ändå finns det vänner som snackar skit bakom varandras ryggar och bryr sig om hur man ser ut.

En riktig vän för mig är den som inte snackar skit bakom min rygg utan säger det till mig istället och säger vad jag gör för fel så jag har chansen att ändra mig och bli en bättre människa och omtyckt av mina vänner. En riktig vän för mig är den som ställer upp för mig och finns där då jag mår dåligt eller är ledsen.

En riktig vän för mig är den som stöttar mig att vara med den jag tycker om och inte bryr sig om att man kanske inte tycker om den personen själv men att man vill att ens vän ska vara glad och lycklig.

Det finns så mycket jag skulle kunna skriva men det känns bara onödigt eftersom jag hoppas och tror att alla vet hur en riktig vän ska vara.







Peace



Saraalund.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!