Så grymt kul.

Roligaste kvällen på länge :) Började med att Sara och Mikaela kom hit sen gick vi till folkan och tränade dans med småbarnen :) Sen åkte jag, Conny, Mikaela, Matilda, Simon, Ida, Sara och Christer till Bsk :) Där vi täffade Persson, Pj och massa annat roligt folk :) Började vika presseningen så som vi skulle ha den sen så satt vi fast lite snören och rep i den, kan säga att det kankse är hur kul som helst och åka pressening efter bil :) Har ruskigt ont i rumpan nu, inte världens bästa dämpning i pressening :) Men men kul hade vi :) När jag kom hem så blev det lite fika :) Nu ligger jag i sängen och har precis prata med en inte allt för nykter vän :) Nu blir det leta fram min Joakim sen slå igen dom två bruna för att försöka sova om en prinsessa :)

Hoppas på att helgen går fort nu :) Saknar ju min bästigaste vän :P


Natti..




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!