Mysdag

Idag har jag tvättat typ alla min kläder blev typ nio maskiner:P Vid tolv kom Pernilla med Margareta:) När mamma kom hem så gick vi och köpte pizza:) Sen sov jag till halv åtta typ då ringde Matilda och väckte mig, så jag väntade tills Matilda kom till mig sen gick jag och Margareta och Matilda på ica och köpte wok, glass, hallon och chips:) När vi ätit kom Jockis förbi med mitt vin som jag glömde i Tobbes bil förra helgen:) Så nu ska vi dricka lite vin och kolla på Let´s dance och solsidan:) Sen blir det en promenad med Margareta:) Världens snällaste vovve:)





Bardot's Earth Wind And Fire "Margareta"


Kram Sara



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!