Trött.

Har försökt sova men det är fan helt omöjligt. Jag har så mycket saker och tänka på att jag inte vet vart jag ska börja så jag bara blandar ihop allting. Och jag har så mycket saker som jag skulle vilja göra men som bara inte går. Det är alltid fullt upp, skola, familjen och vänner. Gud vad jag önskar att jag bara var en liten flicka igen som inte hade några beskymmer alls som bara grinade lite då man inte fick det godiset man ville ha på affären eller då man ramlade och skrapade upp händerna och knäna då massa blåste och pussade och satt på ett litet plåster. Men nu är jag stor och grinar inte längre åt något godis eller då jag råkar snubbla och gör illa mig. Det värsta är att gå och bära på en hemlighet som man bara egentligen vill skirka ut. Men det är snart över hoppas jag, antingen så så blir det bättre eller så blir det ännu sämre. Jag hinner inte ens med allt jag ska göra. Har tre skrivuppgifter som ska vara inne på fredag men med det här illamåendet så kommer jag inte långt.


Så dom här dagarna som är kvar på veckan kommer bli långa. Onsdag: plugga och försöka bli klar med en skrivuppgift. Torsdag: göra klart den andra uppgiften. Fredag: Vårdcentralen halv nio, ringa sjukhuset och skriva den sista uppgiften.


Jag önskar att det ibland fanns två av mig..


Nu blir det en alvedon och en kopp thé och hoppas på att jag kan somna sen.



Kram Sara



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!