Skola.

Var en sväng på skolan idag och skrev ut lite papper och pluggade lite, sen efter lunch så började jag må illa så jag åkte hem. Gick och la mig nästan direkt. Vaknade till lite då och då och mådde as illa och hade världens värk i svanken.. Får se hur den här sommaren kommer bli. Jag hoppas för gudskull att förkylningen försvinner så man kan bada lite iallafall. Känns typ som om jag skulle ha världens tjockaste hals för tillfälle. Faan snart kan jag varken andas med munnen eller näsan.. Jag hatar och vara förkyld på sommaren för den försvinner ju aldrig men det får bli thé och glass dom närmaste dagarna. Trodde det skulle bli den bästa sommaren men inte det inte. Usch!




Joakim♥




Kram Sara



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!