Kärlek.

Jag trodde aldrig att jag skulle blir så kär som jag blev, jag såg dig som min bror som lyssnade på det jag sa. Du fanns där då jag behövde prata med någon. Men vänskapen förvandlades till kärlek. Jag älskar dig Joakim Lundgren, jag kanske inte är svärmor´s drömmen. Men jag älskar dig och kommer alltid att göra det. Jag försöker göra allt för dig men vad jag än gör så blir det fel. Du kallade mig din tjej enda tills din mamma sa något som fick dig att ändra dig. Dina mamma behöver inte tycka om mig, men jag vill lära känna henne så hon får en egen uppfattning om mig och inte lyssna på alla rykten som finns om mig. Du vet redan vad jag har försökt gjort, och jag lägger inte skulden på dig. Men du vet hur dåligt jag egentligen mår, så värför göra som du gör?!. Om du verkligen inte vill vara med mig så säg det istället för att ge mig falska förhoppningar. Du fick mig att inse att livet faktiskt har en mening. Jag älskar dig Joakim. Jag tycker att du har världens finaste familj och efter allt du sagt så trodde jag att jag skulle bli en av dom. Jeanette din syster, alltid ett leénde på läpparna som får en att bli glad. Tommy din pappa får en också att bli glad för han verkar ha samma glädje som Jeanette. Kerstin din mamma vet jag inte så mycket om mer än att hon inte tycker om mig... Jag har fällt så många tårar för dig Joakim. Jag har aldrig fått en egen chans att bevisa att jag kan ändra mig... Förlåt.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!