Söndag.

Igår var Johannes hos mig, vi satt ute på balkongen med lite tända ljus och pratade sen kollade vi på film och vid halv fyra gick han hem så jag la mig och läste fram till sju imorse och somnade då jag läst ut boken och vaknade vid ett så jag har varit lite små seg och trött idag. Var en sväng på ica och handlade godis och popcorn:) Sen har jag bara typ suttit vid datorn och kollat på tv. Syrran lagade mat idag, kött och pommes:) mums! Sen så tog jag med mig godiset och popcornen och gick till Jockis för att se en Wallander film, vet inte vilken av dom det var men den var ganska bra och nu är det bara nå skit på tvn fast en av oss verkar ju tycka att det är bra:p så nu kanske man ska ta och röra sig hemåt, skola imorgon orkar egentligen inte men hoppas på att dagen går fort. Heeey


Postat av: Anonym

Popcorn är så sjukt gott. :P

2010-07-28 @ 14:03:30
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!