Illamåendet tar dö på mig.

Vaknade klockan7 imorse av väckar klockan klev upp och tänkte äta frukost men som vanligt så tog illamåendet över så det blev ett glas o´boy. Klädde på mig och plockade ihop lite. Åkte in till sjukhuset runt åtta då skjutsen kom. Var typ på sjukhuset en timme, den värsta timmen på länge, hatar verkligen kvinnokliniken men tur att personalen är trevlig. Men nu är det inte långt kvar sen så är bra igen. Kom hem och gjorde en macka sen gick jag och la mig och sov vaknade runt 2 somnade om och vaknade runt 3. Fast har legat kvar i sängen typ hela dagen, skönt. Var ner på ica en sväng och köpte hallon så nu har man ätit glass och hallon :) Nu ska jag bara vänta på att min vän ska komma hem så blir det film sen :)




Heey


Postat av: Blomman

Gumman vad gjorde du där då ;-(

2010-07-16 @ 10:18:32

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!