Sicken kväll.

Igår var jag och Matilda ute hos Cricke och partade lite:) Hur kul som helst förutom alla bravader:P Matilda stumpan, din vurp var den roligaste på längeXD♥  Vid kvart över två ringde vi skjutsen hem som kom vid halv tre. Släppte av Matilda hemma hos henne sen följde jag vet skjutsen till stan och hämtade några fyllon:) Haha, jag undrar hur Jimmy mår idag:P När jag kom hem så käkade jag nudlar sen gick jag och la mig och somnade typ direkt. Kom inte håg vad klockan var då jag vaknade men jag låg kvar i sängen hela dagen fram tills jag skulle åka hem och käka. Nu ska jag byta kläder sen blir det folkan:)


Kram Sara.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!