Party ikväll!

Igår var en halv bra kväll med fylla men ikväll drar det igång riktigt:) Jag har inte riktigt förstått att så fort man börja tycka om någon så får man alltid höra av andra vad han gjort eller vad han tycker om eller vilka han varit med det känns faktiskt inte som om jag bryr mig det är ju mig han är med nu och tycker om, och det ska man väl vara glad över eller är det inte så man ska tänka? Jag får nog sätta mig ner och tänka på vad jag egentligen vill, vill jag verkligen vara med han, ibland känns det som om vi är allt för olika..  Men det är mycket man inte föstår. Klyven tjej... Ikväll ska jag iallafall vara med masa folk och dricka massor:P Men först måste man vila ut sig riktigt. Känns som om jag behöver det efter en veckas jobb. Jag känner mig ändå stressad fast jag har hela dagen på mig:/ Tänkte försöka hinna sola en sväng och sätta i lite löshår så håret blir lite tjockare. Funderara starkt på att gå ner och lägga mig i soffan en liten stund och kolla på tv men nej det får bli uppe i sängen så man har nära till datorn:P Men min otur så blir det nog stress innan kvällen rullar in men det får man väl ta då man är en segis:P Men det är ju så himla skönt och sova:)




Kram Sara



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!