Nytt år.

Jag har nog aldrig varit med om någon sån här nyårsafton förut. Började med att jag och syrran åkte till Sandra och började festa där sen fick vi för oss att vi skulle åka till söråker så då gjorde vi det festade där ett tag innan jag fick för mig att åka till Vemdalen efter inte allt för glatt samtal. Vi släppte av syrran och sandra i tallnäs innan resan började till Vemdalen efter att ha åkt någon timme så var jag framme. Träffade massa roligt folk:) Fick även för mig att jag skulle bada så jag hoppade ner i badet med Jespher och nån annan kille sen så har jag lite minnesluckor=/ Jag vill be om ursäkt för det jag sa om en viss person, jag känner mig så jävla dum jag fattar inte att jag kunde säga något sånt. Jag vet att man inte ska skylla på spriten men jag kommer inte ihåg så mycket. Men jag vet att du hörde allt jag sa och det var kanske lika bra. Jag vet att ett förlåt inte alltid hjälper men jag kommer fortsätta säga förlåt enda tills den dagen du tror mig och kan lite på mig kommer. Du är den mest underbaraste personen. Man kan prata med dig om allt och du försöker alltid att få en att må bättre. Förlåt, jag vet att det inte kanske hjälper men jag älskar dig och jag skulle aldrig någonsin göra om en sån här sak. Jag lovar. Jag har världens ångest för det här och det kommer jag förmodligen alltid att ha men det är mitt eget fel så jag får skylla mig själv. Min nyårsafton blev kanske inte som jag hoppats på men det kan inte alltid vara bra heller...



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!