Livet är bra underbart !

Igår kollade jag på the blind side men såg ju inte hela då eftersom jag somnade:/ Vaknade vid nio imorse och gick till bussen runt kvart över kom till jobbet vid tio, jobbade fram till sju. Tog kvart i åtta bussen till söråker, träffade även sötpropparna Mikaela och Amelia på bussen:) När vi kom till söråker så gick jag och Mikaela upp till folkan:) Var typ inte en jävel där förutom dom som jobbade så vid tjugo över åtta gick jag hem och käkade lite nudlar. Sen blev det en liten promenad. Imorgon börjar kl sju och jobbar ända fram till sju på kvällen så det blir ett gris pass:) Men bättre än att sitta och inte göra ett skit. Nu väntar jag på min chips som jag ska mula i mig lite snabbt sen blir det duschen och till sist så ska jag sova:D

Du♥


Kram Sara



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!